13 februarie 2011

'Fiecare este arhitectul propriului viitor! ' A.Claudius

Aceasta postare este in mod special pentru prietenii mei, pentru unii dintre ei si pentru acele persoane care conjunctural se afla in preajma mea si simt nevoia sa ma aduca pe ' calea dreapta'. Multumesc mult pentru bunele voastre intentii dar sicer ma descurc,da e adevarat ca traversez o perioada dificila dar nu imi mai dati sfaturi de 'minti standard' s-ar putea sa aveti dreptate, sau, s-ar putea sa nu aveti, oricum nu ma intereseaza ,atunci cand o sa am nevoie de sfaturi o sa le cer. Nu vreau sa aud nici ca e dobitoc,nici ca e vinovat ,nici ca eu sunt vinovata ,nici ce a facut, nici ce n-a facut,nici cum ar trebui sa fiu in viitor, nici ce ar trebui sa invat din asta sau ce amintiri ar trebui sa pastrez si cel mai important nu mai incercati sa ma cuplati,ma enerva si inainte si ma enerveaza mult mai mult in aceasta situatie.La mine nu functioneaza asa ,am nevoie de timp ,am nevoie de voi sa fiti acolo pur si simplu,fara intrebari,fara sfaturi,fara alte insinuari si vreau acum langa mine pe cei ce pot sa faca asta .
Accept cu aceasta ocazie leapsa lui Alin si anume sa scot repede 7 secrete:
  1. Am fost exmatriculata in clasa a x-a pentru ca nu am mai vrut mai merg la scoala,bine am revizuit aceasta decizie si m-am intors la scoala,acum nu cred ca as mai proceda la fel;
  2. Mi-am inceput viata sexuala destul de tarziu deoarece eram convinsa ca imi doresc sa ma casatoresc virgina.Si nu regret asta ,nu m-am maritat deci intelegeti ce nu regret...;
  3. Nu m-am drogat niciodata cu nimic ,indiferent de discutiile care au fost la un momendat dar imi doresc sa gust niste prajituri specifice locului prin Amsterdam;
  4. El chiar a fost special(asta e doar pentru cunoscatori);
  5. Ma consider o persoana puternica si nu sunt de parere ca oamenii care plang in anumite situatii sunt oameni slabi (nu vorbesc de cei care rezolva astfel orice problema);
  6. M-am copt la propriu o vara intreaga in pantaloni cauciucati si mi-am nenorocit picioarele in pantofi cu patforme pentru ca eram unul dintre cei mai mari fani Andre :D;
  7. Cred in dragoste la prima vedere .