15 august 2010

Din punct de vedere aerodinamic bondarul nu ar trebui sa poata sa zboare,dar el nu stie asta...

Scria Maugham iubirea este doar farsa murdara jucata asupra noastra pentru a realiza perpetuarea speciei iar Charles Dickens in Marile Sperante spunea ca dragostea adevarata e credinta oarba, umilinta fara preget, supunere desavarsita, incredere si daruire impotriva ta insuti, impotriva lumii intregi. Dragostea inseamna sa iti dai inima si sufletul intreg celui care ti le va zdrobi.
Iubire ,dragoste ,fericire ...sunt cuvintele pe care le aud din ce in ce mai des,dar trairile din spatele cuvintelor ma fac sa cred ca nu exista decat speranta.Oamenilor le place sa spere, e frumos sa speri ,cred, dar pentru majoritatea oamenilor ajunge un stil de viata...si pe principiul Dumnezeu iti da da nu-ti pune pe card...ai putea sa faci ceva pentru a-ti indeplini visele.
Oamenii raman in relatii pentru ca s-au obisnuit ,nici nu mai conteaza ca nu prea mai sunt fericiti oricum asa trebuie sa fie ,au citit ca indragosteala nu tine decat 2,3 ani asa ca lasa timpul sa rezolve totul ,oricum ,orice incercare de a discuta pe aceasta tema i-a demonstrat ca treaba asta cu, comunicarea e doar un obiect de studiu prin scoli .
Iar pentru cei care cred inca cu tarie in rolul purificator al suferintei din viata individului,daca ma puteti ajuta ,as vrea sa stiu daca exista o limita superioara a suferintei care odata atinsa iti ofera dreptul la fericire?
Incerc sa imi vindec ranile pe care le-a lasat trecerea ta prin viata mea...stiu asta o sa ma faca mai puternica si data viitoare .....bull shiet....data viitoare o sa fie la fel...Solutia mea este egoismul. Nu ma iubi,nu ma ura,nu ma atinge ,nu-mi arata ca iti pasa ,nu ma intereseaza , nu pot sa plang,nu pot sa rad , nu vreau sa ma readuci la viata acum..nu mi-e frica de singuratate, nu mi-a fost niciodata.....lasa-ma aici in lumea mea de gheata.
Trecutul este noapte ,iar amintirile candelele care cu vremea se sting...