20 august 2009

Iti datoram asta...

Cred ca iti datoram asta,iarta-ma dar chiar nu am putut atunci...o sa incerc acum...

Am facut niste ore de dezvoltare personala si in urma unui joc am primit aceasta tema.Jocul incepea cu o alegere si anume se presupunea ca ingerii sunt oameni care pot fi angajati si dintre angajat si angajator am ales sa fiu angajator.In urma interpretarii lucrurilor care le-am scris in anuntul pentru angajarea ingerului am primit aceasta tema si am ales sa scriu pentru ca, dupa cum deja stii mereu mi-a fost mai usor asa.

Iti multumesc pentru fiecare clipa in care m-am simtit iubita,iti multumesc ca mi-ai oferit repect,ca m-ai invatat sa cred in mine si m-ai facut sa inteleg ca merit.Iti multumesc pentru tot.

Iarta-ma ca am disparut asa,dar stii ca vina se imparte ,vina ta o stii, iarta-ma pentru partea mea.....Am plecat pentru ca ma simteam vinovata ori de cate ori te certai cu Ea ,nu am nimic cu ea,nu o respect nu o urasc ,mi-e indiferenta, dar, asta nu inseamna ca nu ma afecta suferinta ta..nu te-am pus niciodata sa alegi si nici nu as fi facut-o , nu am plecat pentru ca m-am recunoscut invinsa am plecat pentru ca am incetat sa mai fiu fericita...

Am suferit mult ca m-ai lasat sa plec,stiu ca m-ai iubit si mai stiu ca situatia a fost dificila...imi pare rau ..acum nu mai conteaza...Te rog nu mai suna,stii la fel de bine ca si mine ca nu o sa iti raspund...

La multi ani ! pentru 24 august sincer iti doresc sa fii iubit!

Iti multumesc inca o data pentru tot,esti un om bun si meriti sa fii iubit.Ai multe de oferit cauta persoana potrivita si fa pentru ea tot ce n-ai facut pentru mine.

http://www.youtube.com/watch?v=j_1sL-_ew1g&feature=fvw